Rollo a viking

Posted on Updated on

 

 

471f9bad9c415c44c924a27b12e648ec

A 35 éves, jóképű, brit színészt, Clive Standent (született 1981. július 22-én a British Army bázison, Holywoodban, County Down, Észak-Írországban, de Angliában nőtt fel East Midlands-on), legtöbben az HBO, Vikingek sorozat Rollo szerepéből ismerik,-de játszik a Camelot-ban, a Robin Hoodban, a Doctor Who-ban és most forgatja a Taken-t, -a szerepei és kisportolt külseje alapján (190 cm magas, csupa erő, csupa izom) azt gondolnánk, hogy a főként akció hősöket alakító színész az életben is ilyen nagy macsó. Nos, a közelmúltban, Monsban (a francia határ mentén) találkoztam vele a Trollok & Legendák fesztiválon, ahol öt meglepő dolgot sikerült megtudnom a valóban “macsó”, de fantasztikusan karizmatikus színészről, íme:

1. Még jobban megbecsüli a nőket, amióta hosszú hajat kellett hordania a Vikingekben:
A Vikingek szerep kedvéért fél évig bozontos szakállt és hosszú hajat kellett hordanom, azonkívül tetoválásokat és hegeket festettek a testemre, a ruháim is itt-ott különböző herkentyűkkel voltak kibélelve, amelyek sok kényelmetlenséget okoztak. A legszörnyűbb mind közt mégis az volt, amikor minden reggel arra ébredtem, hogy a hajam az arcomba lóg és legalább fél órát töltöttem el azzal, hogy a gubancokat kifésüljem belőle. Ez az új tapasztalat viszont arra volt jó, hogy jobban megértsem a nőket, azóta nem sürgetem a feleségemet, ha megyünk valahova, hogy mikor lesz már kész a toalettjével.

2. Romantikus gesztusok

Clive, felesége Francesca Standen (13 évvel idősebb nála, és 3 gyerekének anyja) a zeneiparban dolgozik:- “Évekig együtt voltunk, mielőtt összeházasodtunk.-mondja Clive.- Nagyon szerencsés vagyok, hogy korán megtaláltam álmaim asszonyát, és egyáltalán nem bántam meg, hogy ilyen korán kezdtem a házas életet.

Mivel Clive menedzserétől hallottam, hogy milyen romantikus volt az eljegyzésük, így rákérdeztem, hogy hogy történt a “proposal”:

“Egy egész napos udvarlás előzte meg a lánykérést, amely tartalmazta a graffitit. Nos, az utcában, ahol Francesca lakott minden kapura spray-vel ráfújtam, hogy I Love You Francesca, plusz óriás plakátokat tettem ki, melyeken az iránta érzett szerelmemet hoztam nyilvánosságra. Aztán, mivel Francesca bálványa Elvis Presley, így beöltöztem a Kingnek, letérdepeltem elé és úgy énekeltem el neki a “Fools Rush In” (Ész nélkül) dalát. Mivel nem volt elég pénzem egy drága, gyémánt gyűrűre (ami Marilyn Monroe szerint a nők legjobb barátja), így ezzel az egész napos szórakoztatással próbáltam az anyagiakat pótolni. És bejött, mert Francesca igent mondott!”.

Persze azóta, amióta Clive Standen felkapott színész lett, gyertyafényes vacsorával kedveskedik a feleségének. Amikor mindhárom gyermekük alszik, vacsorát főz csak kettejüknek, iszogatnak, nosztalgiáznak a kertjükben (most éppen Kanadában élnek).

3. Három gyermekük nevelésében aktívan részt vesz

“Hayden 14, Edi, 10 és Rafferty, 6 évesek lesznek az idén-mondja. -“Kis szerelmeim!” -teszi hozzá Clive elérzékenyülve, amikor róluk beszél. -“Megpróbálom maximálisan kiélvezni az apaság minden pillanatát!-No nemcsak kötelességből, hogy az emberek azt mondják, hogy hm, de jó apa ez a Clive, hanem, mert tényleg szeretek otthon lenni velük. Amikor csak tudok, rohanok haza. Pl. hogy együtt nézzük a Doctor Who-t. -mondja a színész nevetve.-“Fontosnak tartom, hogy mindegyikre külön-külön is időt szakítsak, és megtegyek mindent, ami örömet okoz nekik, ha kell a szőnyegen autózunk, vagy űrhajóst játszunk a fürdőszobában stb”.

4. Amikor Clive éppen nem filmez Londonban, vagy forgat Írországban, Kanadában, akkor a mélytengeri úszást gyakorolja a feleségével.

Az egész úgy kezdődött, hogy Francesca kiváló úszó volt, így az ő hatására kezdtem el a búvárkodást, ami hála neki szenvedélyemmé vált az évek során. Ennek következtében amikor csak tehetjük tengerre szállunk, imádjuk a tengeri medve életmódot, mellesleg már úsztam cápák elől is. Most épp arra készülök, hogy a Sarkkörig végig tudjak búvárkodni. Még a jég alá úszást is ki akarom próbálni!

5. Clive és a küzdősportok

“A Vikingekben hatalmas állóképességre volt szükségem, nemcsak azért, mert a társaim mind képzett harcosok voltak és kilógtam volna a sorból, ha csak imitáltam volna a küzdelmet az akció jelenetekben, hanem mert csak edzetten lehetett bírni a gigantikus fizikai igénybevételt. Mellesleg a Vikingek stábja egy őrült, eklektikus, de nagyszerű csapat! Maximálisan támogatjuk egymást és megbízunk egymásban. Ami jó, hogy nincsenek beképzelt, nagy egoval megáldott sztárok közöttünk. De visszatérve a sportokra, Rolló megformálásban sokat segített a múltam”.

Clive Standen már 12 éves kora óta versenyszerűen űz sokféle sportot. Mielőtt nemzeti Muay Thai boksz bajnok lett, mivel a sherwoodi erdő közelében nőtt fel, minden nyáron részt vett Notthinghamben a több hétig tartó lovagi torna bemutatókon. -“A Viking szerepben kiélhetem minden sport szenvedélyemet!- mondja befejezésül.- A hadviselést, a közelharcot, a lovaglást, és a hajózást egyaránt.”

Búcsúzáskor, miután elmondtam neki, hogy a DNS-em alapján, apai ágon a Sigurd viking törzsbe tartozom, szélesre tárta a karját, szorosan magához ölelt majd dalra fakadt (mellesleg fantasztikusan jó hangja van). Elénekelte nekem a Gary Puckett & Union Gap-től a “Young girl, get out of my mind”-című slágert!

Clive Standen a Trolls & Legends fesztivál meghívott vendége volt 2017. április 14-17-ig, Belgium Mons városában, ahol az idei téma a Vikingek volt!

P1110662

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

