Helló Világ!

Posted on Updated on

Utazás a világ körül, filmek, könyvek, tanulás, sport, kirándulás, divat, design, éneklés, evés, főzés, idegen nyelvek, szerelem.. ez lehetne a mottója a blogomnak.

Többször költöztem, mintegy átlagember, felszámoltam pár lakást, hogy új kalandokra induljak férjemmel és 2 kislányommal. Kipróbáltam már milyen egy nő élete Ázsiában, Amerikában (Hawaiiban), Belgiumban, Németországban.

Tanítottam angolt az EU-nál, rendeztem show műsorokat, kitanultam a csokoládékészítést és az újságírást. A jövőre nézve nincs különösebb tervem, egyelőre sodródom ide-oda, mert úgy döntöttem, ha valami előadódik megragadom az alkalmat. Egy kicsit félelmetes így tengeni-lengeni, de azt hiszem ez a hipszter életstílus megfelel nekem.

20 éve hagytam el a hazámat, a”személyiség-identitászavar néha előáll”,  főként akkor amikor elgondolkozom azon, hogy tulajdonképpen hová is tartozom? Magyar útlevelem van, osztrák nevem, de a hazámtól távol élek. Idegen nyelven kell beszélnem, de még mindig magyarul gondolkodom. Az megnyugtat, hogy nem én vagyok az első a családban, aki történelmet csinált, hiszen már a nagyszüleim is vándormadarak voltak. Világosan emlékszem minden szavukra, amikor azt analizálták, hogy vajon jól cselekedtek-e, amikor hatalmas házukat, kertjüket, állataikat ott hagyták abban a másik nagy országban és Magyarországra költöztek. Hallom az idegen akcentusukat és mindig arra gondolok, hogy egyszer majd én is ilyen leszek, ha megöregszem…

köszönöm, hogy idekattintottak!

Mona Lilla

Reklámok

One thought on “Helló Világ!

    Mr WordPress said:
    2011. november 6. vasárnap - 22:14

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Vélemény, hozzászólás?

